The piano man

(Poema escrito en mallorquí ,  idioma oficial de mi linda y mágica isla ).

Mai no et penso,                                                             Nunca te pienso.

no et vull al meu capet ,                                                No te quiero en mi cabeza,

perque vull oblidar-me de tot ,                                    Porque quiero olvidarme de todo .

mai no te crido ,                                                              Nunca te llamo .

no vull molestar-te amb els meus desitjos ,              No quiero molestarte con mis deseos .

mai no et vull recordar ,                                                Nunca te quiero recordar ,

perquè intentar oblidar a algú                                      Porque intentar olvidar a alguien

es voler recordar-lo per sempre.                                  es querer recordarlo para siempre .

Mai no vull veure’t ,                                                         Nunca quiero verte ,

encara que no puc tancar els ulls .                                Aunque no puedo cerrar los ojos .

No puc dormir…                                                                No puedo dormir…

Vull oblidar-me de tot ,                                                     Quiero olvidarme de todo ,

no sentir allò que varem compartir ,                              no sentir aquello que compartimos ,

perquè em crema per dins…                                            porque me quema por dentro…

i m’ho dones tot , i me dius que no.                                y me lo das todo , y me dices que no

I li pegues foc , i vols aturar l’incendi…              y le pegas fuego , y quieres parar el incendio…

Vull oblidar-me de tu ,                                                        Quiero olvidarme de ti ,

trobar-te en altres cossos .                                                encontrarte en otros cuerpos .

I mai no puc.                                                                          Y nunca puedo .

I mai no vull veure’t .                                                            Y nunca quiero verte .

I em crema per dins…                                                           Y me quema por dentro….

26.Juliol.2014.

Leave a comment